slji

blink2

Sunday, May 11, 2014

kursus pra perkahwinan..


assalamualaikum semua..

dah lama cikyah tak bercerita kat sini..minggu di busy sangat dengan urusan belajaq..mana nk test, nak presentation..nak cari tempat praktikal untuk sem depan...pendek kata mcm2 laa cikyah kena settlekan skrg ni...nama pun student kan..tapi dalam kesibukan semua ni..cikyah sempat laa p buat kursus kawen..hhohohhohoh... bajet2 lepas habis praktikal zazzsss nk kawen..huhuhuhu

Sebenarnya, cikyah p kursus ni dengan kawan cikyah jaa..calon suami tak dapat teman..org jauh leer katakan..huhuhu tak xpa janji cikyah dah buat....nanti dia pandai2 laa p buat sendiri..kursus di di anjur pihak UiTM KBM..dengan kerjasama Majlis Agama Islam Melaka...dua hari je..alhamdulillah dh settle semua..kursus ni bagus sebenarnya untuk semua bakal2 pengantin ni.. So that. kita tw mcm mna nk buat nanti kalo dh nk kawen..perkahwinan bukan untuk sehari dua ja tw..

Banyak yang cikyah belajar dari kursus kawen yang cikyah p nie... nie membuat kan tak sabau nak kwen..(hehehheh gatai plakkk....)...hheheheh okay lah semua,, cikyah nk p sambung buat assignment plak ni...selamat malam :)




Segmen Bloglist WanrusWaniee Bulan Mei&Jun 2014

بسم الله الرحمن الرحيم

Segmen Bloglist WanrusWaniee Bulan Mei&Jun 2014 

KLIK BANNER UNTUK JOIN !! 
tamat 15/5/2014 pukul 9.45 malam 

15 bloglist dicari! 
join yeah